مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 11:452022-10-30اقتصادي

فارس من| کمبود آب نداریم/ قطعی های موردی ناشی از اصلاح شبکه و نصب شیر آتش نشانی است


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در حال حاضر همدان کمبود آب ندارد و قطعی ها ناشی از اصلاح شبکه و نصب شیرهای آتش نشانی در سطح شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، خبرگزاری فارس همدان ثبت شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص قطعی هایی که همچنان در برخی نقاط وجود دارد اظهار کرد: قطعی های فعلی بیشتر موضوعی است و در صورت اصلاح شبکه، به روز کردن کنتورهای آب، حوادثی و.

اتفاق می افتد.

حمید عزیزی عنوان کرد: قبل از مشکل تنش آبی نیز قطعی های موردی وجود داشت  اما اکنون به علت حساسیتی که ایجاد شده، مردم به قطعی های این چنینی نیز واکنش نشان می دهد.

وی با تاکید به اینکه مردم به خاطر قطعی یک ماه اخیر نگران این هستند که قطعی های طولانی مدت باز اتفاق بیفتد تصریح کرد: مردم نگران نباشند در صورت طولانی شدن قطعی ها حتما اطلاع رسانی می شود تا مشکلی نباشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: در حال حاضر هیچ کمبود آبی نداریم و اگر در نقطه ای قطعی وجود دارد، به خاطر نصب شیرهای آتش نشانی، اصلاح شبکه و رفع حوادث آب است.

 وی با بیان اینکه آبفا در اصلاح شبکه به خاطر بحران آبی که پیش آمد از حدود 200 برنامه جا مانده بود و اکنون در حال انجام آن است افزود: مرکز پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کمبود آب نداریم/ قطعی های موردی ناشی از اصلاح شبکه و نصب شیر آتش نشانی است

فارس من| کمبود آب نداریم/ قطعی های موردی ناشی از اصلاح شبکه و نصب شیر آتش نشانی است